Vaša pitanja.

Naša iskustva pokazuju da korisnici često imaju ista pitanja — od uvjeta odobravanja, preko osiguranja, pa sve do načina otplate. Do sada smo ta pitanja rješavali individualno, ali odlučili smo tome stati na kraj.

Umjesto da odgovori ostanu raspršeni i prepušteni slučaju, pripremili smo jasnu i sveobuhvatnu listu najčešćih pitanja i odgovora. Tako unaprijed znate što očekivati i ne trošite vrijeme na ponavljanje istih nedoumica.

Na ovoj stranici pronaći ćete sve ono što klijente najviše zanima — i naše iskrene, direktne odgovore.

Pitanja i odgovori

U skladu s informacijama koje je objavila Hrvatska narodna banka, napominjemo da GIROCREDIT S.L., kao pravna osoba registrirana u drugoj državi članici Europske unije, nije u obvezi imati licencu Hrvatske narodne banke, Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga — HANFA — niti Ministarstva financija Republike Hrvatske za pružanje usluga potrošačkog kreditiranja na hrvatskom tržištu. Naše poslovanje u cijelosti podliježe regulatornim pravilima i nadzoru nadležnih tijela Kraljevine Španjolske. Ukratko — Vi ne dižete kredit u Republici Hrvatskoj, već u Kraljevini Španjolskoj.

GIROCREDIT S.L. pruža isključivo usluge kreditiranja na daljinu. Ne poslujemo putem fizičkih poslovnica i ne organiziramo sastanke sa strankama uživo. Cjelokupni proces — od podnošenja zahtjeva do elektroničkog potpisivanja ugovora — odvija se isključivo putem digitalnih i elektroničkih kanala. Komunikacija s korisnicima vrši se putem internetske platforme, službene e-pošte i drugih sigurnih online kanala. Time osiguravamo brzu, transparentnu i sigurnu obradu zahtjeva bez potrebe za fizičkim kontaktom.

Privatni korisnici mogu ostvariti kredit od 5.000 EUR do 200.000 EUR, dok poslovni korisnici mogu ostvariti kredit od 20.000 EUR do 1.500.000 EUR. Krediti se odobravaju na rok otplate do 30 godina — 360 mjeseci.

Kredit je nenamjenski — sredstva možete koristiti slobodno, bez obveze pravdanja namjene. Otplata se vrši u mjesečnim anuitetima, a prva uplata dospijeva nakon isplate kredita, prema otplatnom planu koji svaki korisnik dobiva.

Kredit se otplaćuje kroz mjesečne anuitete — jednake rate — u eurima.

Rok otplate može trajati do 360 mjeseci — 30 godina — ovisno o odobrenom iznosu i dogovoru s korisnikom. — Anuiteti dospijevaju svakog 15. dana u mjesecu, a otplatni plan se korisniku dostavlja nakon isplate kredita.

Uplate se mogu izvršavati bankovnim prijenosom ili kartičnim plaćanjem putem sigurnog web sučelja. — Korisnik u svakom trenutku može zatražiti svoj otplatni plan u elektroničkom obliku.

Premija osiguranja je jednokratna i nepovratna uplata kojom se pokrivaju rizici poput nemogućnosti uredne otplate, nesolventnosti, promjene poslovne ili životne situacije te drugih okolnosti koje mogu utjecati na otplatu kredita.

Premija mora biti plaćena prije isplate kredita i predstavlja obvezan uvjet za aktivaciju ugovora. — Nije dio glavnice kredita, ne ulazi u plan otplate i ne može se umanjiti niti pokriti iz odobrenog iznosa.

Za privatne korisnike uplata se vrši isključivo kartičnim plaćanjem putem sigurnog web sučelja, a za poslovne korisnike i kartično i virmanski.

Ako se premija ne uplati, kredit se ne može realizirati i ugovor može biti jednostrano raskinut.

Premija osiguranja je ključna jer štiti i korisnika i kreditnu instituciju — bez nje nije moguće provesti isplatu kredita.

DA — kredit kod SUPER KREDITA mogu dobiti i korisnici koji su trenutno blokirani ili imaju aktivne ovrhe.

Kredit se odobrava bez obzira na status blokade ili postojeće dugove, jer nije uvjet da korisnik ima urednu kreditnu povijest. — Nisu potrebni fizički jamci, hipoteka niti založno pravo — korisnik osobno jamči za uredno izvršenje obveza.

Obvezna je jedino uplata premije osiguranja prije isplate, kojom se pokrivaju rizici i osigurava uredna provedba ugovora. — Nakon ispunjenja uvjeta, kredit se isplaćuje u skladu s ugovorom, neovisno o prethodnim blokadama ili ovrhama.

Na ovaj način i osobe koje se nalaze u blokadi imaju mogućnost financijskog rješenja i pristupa kreditu.

Prosječna obrada zahtjeva traje od 24 do 48 sati. Nakon što zaprimimo svu potrebnu dokumentaciju i uplatu premije osiguranja, ugovor se šalje na elektroničko potpisivanje, a isplata se vrši odmah po aktivaciji ugovora.

Za privatne korisnike potrebno je dostaviti platnu listu i napraviti automatiziranu provjeru osobnih podataka, a za poslovne korisnike izvadak iz sudskog registra i osnovne financijske izvještaje. Sve se dostavlja online, bez fizičkog dolaska.

DA — korisnici mogu izvršiti prijevremenu otplatu u cijelosti ili djelomično, bez dodatnih troškova ili penala. Novi otplatni plan se izdaje odmah nakon prijevremene uplate.

Isplata kredita se vrši isključivo putem bankovnog transfera na račun korisnika naveden u ugovoru. Za privatne korisnike to je osobni račun, a za poslovne — račun tvrtke.

NE — svi troškovi jasno su definirani u ugovoru. Obavezna je samo jednokratna uplata premije osiguranja prije isplate. Nema skrivenih naknada, provizija ni dodatnih troškova.

DA — kredit mogu zatražiti i strani državljani s prebivalištem u Republici Hrvatskoj ili državi članici EU, uz dostavu važeće osobne dokumentacije.

U slučaju kašnjenja potrebno je odmah kontaktirati našu podršku. Nudimo reprograme i mogućnost dogovora o odgodi, no važno je reagirati na vrijeme da ne bi došlo do raskida ugovora.

Ugovor se potpisuje online putem sigurnog digitalnog sustava. Korisnik dobiva e-mail s poveznicom na ugovor, unosi jednokratnu lozinku i potpisuje ga elektronički. Time je ugovor pravovaljan i zakonski obvezujući.

NE — uplata premije osiguranja je obavezan uvjet. Bez nje ugovor ne može stupiti na snagu niti se kredit može isplatiti.

Podršku možete kontaktirati putem službene e-pošte, obrasca na web stranici ili putem telefona. Odgovaramo unutar 5 radnih dana.

U slučaju smrti korisnika, polica riziko osiguranja preuzima obvezu otplate, čime nasljednici nisu opterećeni dugom.

DA — ugovor se potpisuje kvalificiranim elektroničkim potpisom u skladu s EU eIDAS uredbom. Takav potpis ima punu pravnu snagu, jednak je vlastoručnom potpisu i vrijedi kao ovršna isprava.

Minimalni rok otplate kod SUPER KREDITA je 120 mjeseci (10 godina), a maksimalni 360 mjeseci (30 godina).

NE — sklapanje ugovora je potpuno elektroničko i nema dodatnih troškova javnog bilježnika.

Otplatni plan korisnik dobiva odmah nakon odobrenja kredita. Također ga u svakom trenutku može zatražiti besplatno, u elektroničkom obliku ili putem korisničkog portala.

DA — kredit mogu ostvariti i umirovljenici. Potrebno je da ispune osnovne uvjete ugovora i uplate premiju osiguranja prije isplate kredita. Zadnja rata dospijeva najkasnije do 85. godine života.

DA — svi naši krediti su nenamjenski. Korisnik može slobodno koristiti sredstva bez obveze pravdanja. Institucija ne kontrolira način trošenja, ali korisnik je obvezan redovno otplaćivati rate prema otplatnom planu. Fleksibilnost uključuje osobne ili poslovne potrebe, refinanciranje i druga ulaganja.

Unošenje netočnih ili nepotpunih podataka smatra se ozbiljnim kršenjem ugovornih obveza. Ako se utvrdi neistinitost, ugovor se može odmah raskinuti i pokrenuti prisilna naplata. Korisnik gubi prava iz police osiguranja i može biti evidentiran u registrima kao nepouzdan partner, što utječe na buduće mogućnosti kreditiranja.

NE — kod SUPER KREDITA ne postoji naknada za obradu zahtjeva. Jedini izdvojeni trošak je premija osiguranja prije isplate kredita, jer je ona ugovorni uvjet realizacije.

MORGANS, brand u vlasništvu društva SITEL CREDIT VIRTUAL S.L. sa sjedištem u Gironi (Registro Mercantil de Girona). Polica pokriva trajnu nesposobnost za rad, invaliditet ili tešku bolest, smrt korisnika, privremenu nesposobnost otplate (npr. zbog bolesti), prirodne nepogode, te za pravne osobe — stečaj/prisilnu likvidaciju i regulatorne zabrane poslovanja.

DA — korisnik može jednostrano odustati u roku od 2 dana od sklapanja, bez navođenja razloga, pisanim putem (elektroničkom poštom). Ako kredit nije isplaćen — nema dodatnih obveza. Ako jest — dužan je odmah vratiti glavnicu i kamatu za razdoblje korištenja.

ESCS — Europski sustav kreditnog skoriranja — evidentira kredite i urednost otplate u EU. Uredna otplata poboljšava rejting i buduću kreditnu sposobnost, dok kašnjenja i prisilne naplate negativno utječu i vidljiva su drugim institucijama.

Kod kašnjenja obračunavaju se ugovorne/zatezne kamate (1 % na otvoreno dugovanje). Dulja kašnjenja mogu dovesti do prisilne naplate i aktivacije police. Tri uzastopna propuštanja rata mogu pokrenuti dodatne mjere. Kašnjenja se evidentiraju u ESCS registru.

NE — To pitanje nam nemojte ni postavljati. Premija osiguranja je zakonski i ugovorno obvezna te bez nje kredit ne može biti realiziran.

Niste na tržnici niti kod kamatara, već u registriranoj kreditnoj instituciji. Pitanje koje zapravo stoji je — koja je naša garancija da ćete vi uredno otplaćivati kredit? Kredit nije socijalna pomoć, nego ugovorni poslovni odnos. Ovakva pitanja vode isključivo raskidu suradnje.

NE — nemamo ured u Hrvatskoj. SUPER KREDIT je španjolska kompanija sa sjedištem u Kraljevini Španjolskoj. Ipak, za potrebe korisnika imamo adresu za korespondenciju u Zagrebu te kontakt telefon na koji nas možete dobiti radnim danom. Mnogi nam postavljaju ovo pitanje. Ponavljamo, vi ne aplicirate za kredit u Republici Hrvatskoj, već u Kraljevini Španjolskoj.

Kartica se ne izrađuje u Hrvatskoj, već u Litvi, u partnerstvu s certificiranim europskim procesorom. SUPER KREDIT nema veze s hrvatskim bankama ni domaćim izdavateljima kartica – cijeli sustav temelji se na EU licenci i europskom platnom procesiranju.

Svi korisnici SUPER KREDITA prilikom potpisa ugovora obvezni su potpisati NDA klauzulu (ugovor o povjerljivosti) u trajanju od 10 godina. To znači da informacije vezane uz tijek i uvjete kreditiranja ne smiju javno dijeliti. Na taj način štitimo privatnost korisnika i poslovnu sigurnost, a istovremeno osiguravamo da se svi podaci tretiraju povjerljivo.

DA — mi uvijek zadržavamo pravo odbiti pristup platformi ili odbiti zahtjev za kredit, neovisno o razlozima. Kao kreditori, mi vam posuđujemo novac i sami odlučujemo kome i pod kojim uvjetima će biti odobren kredit.

Naš sustav temelji se na povjerenju i korektnoj suradnji, a u slučaju zloupotrebe ili narušavanja poslovnog odnosa imamo pravo uskratiti daljnji pristup. 

Ako korisnik da suglasnost za sklapanje ugovora, a zatim odbije potpisati, od 01.09.2025. — nakon stupanja na snagu novih Općih uvjeta poslovanja — takvo postupanje bilježi se kao negativan upis u ESCS europski sustav kreditnog bodovanja. Osim toga, korisniku se trajno onemogućava pristup platformi i uslugama SUPER KREDITA.

NE — Od 2006. godine, otkad poslujemo, nismo napravili niti jedan izuzetak po ovom pitanju. Polica osiguranja je obvezan i jedini instrument jamstva kod svih naših kreditnih linija i bez nje kredit ne može biti realiziran.

Sukladno ugovoru, u tom slučaju pokrećemo skračeni ovršni postupak po skraćenom postupku za iznos police osiguranja. Potpisivanjem ugovora obvezali ste se na korištenje naše usluge i rezervirali smo sredstva za vas. Ako se oglušite nakon potpisa, to predstavlja štetu za nas kao kreditora.

DA — Situacija je ista kao i kod drugih kreditora ili, primjerice, mobilnih operatera. Ako ste potpisali ugovor, time ste potvrdili da ste ga razumjeli i prihvatili. Oglušivanje na preuzete obveze ne znači da će dug biti oprošten – odgovorni ste za sve što ste potpisali.

Ne. Nakon potpisa imate rok od 2 dana za izmjene ugovora ili poslovnih uvjeta. Po isteku tog roka, ugovor postaje ovršna isprava i više ga nije moguće jednostrano mijenjati ili odustati od njega.

Ako imate pitanja na koja nismo već dali odgovor u našoj sekciji često postavljenih pitanja, slobodno nam se obratite putem poruke. — Naš tim će detaljno pregledati vaš upit i odgovoriti vam u najkraćem mogućem roku.

© SUPER KREDIT je usluga kreditiranja u vlasništvu društva GIROCREDIT S.L., Avinguda de Lluís Pericot 110, 17003 Girona, Kraljevina Španjolska, CIF/NIF: B17909748. GIROCREDIT S.L. je nebankarska financijska korporacija (NBFC) registrirana u Španjolskoj, koja pruža potrošačke zajmove na području Europske unije u skladu s propisima svoje domicilne države.

Politika privatnosti: Svi podaci prikupljeni putem ove stranice koriste se isključivo u svrhu obrade zahtjeva za kredit i pružanja korisničke podrške. Podaci se ne dijele s trećim stranama osim kada je to nužno radi ispunjavanja ugovorne obveze ili zakonskih zahtjeva. Korištenjem stranice pristajete na obradu osobnih podataka u skladu s našim pravilima zaštite privatnosti.

Sadržaj stranica je isključivo informativan.

© Super Kredit 2006 — 2025 Sva prava pridržana.